Fifa ma partnera z branży technologii blockchain

Reading time: 3 min

01/06/22

Views: 15

Fifa ma partnera z branży technologii blockchain

Algorand zostanie regionalnym sponsorem Mistrzostw Świata FIFA 2022 w Katarze w Ameryce Północnej i Europie.

Algorand, firma technologiczna Blockchain, została ogłoszona partnerem FIFA stając się pierwszym nowym sponsorem organu zarządzającego z siedzibą w Stanach Zjednoczonych od 2011 roku. FIFA zapowiedziała, że ​​dzięki porozumieniu, Algorand stanie się oficjalną platformą blockchain organizacji i zapewni rozwiązania finansowe wspierane przez blockchain. Czy może to wpłynąć na rynek kryptowalut? Jak na nowe technologie zapatruje się FIFA o Tym piszemy poniżej!

Algorand Sponsorem

Algorand zostanie regionalnym sponsorem Mistrzostw Świata FIFA 2022 w Katarze w Ameryce Północnej i Europie. Firma będzie również oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata FIFA Kobiet 2023 w Australii i Nowej Zelandii.
„Cieszymy się, że możemy ogłosić partnerstwo z Algorandem. Współpraca jest wyraźnym wskaźnikiem zaangażowania FIFA w nieustanne poszukiwanie innowacyjnych kanałów służących dla zrównoważonego wzrostu przychodów w celu dalszej reinwestycji z powrotem w piłkę nożną – zapewniając przejrzystość naszym interesariuszom i fanom piłki nożnej na całym świecie. Kluczowy element naszej wizji jest taki, aby piłka nożna była prawdziwie globalna.” – powiedział Gianni Infantino, prezes FIFA.

Blockchain przyszłością FIFA?

FIFA twierdzi, że blockchainy umożliwiają trwałe rejestrowanie i dystrybucję nieedytowalnych danych w sieciach cyfrowych, jednocześnie ułatwiając innowacje i zapewniając bezpieczną, niezakłóconą wymianę wartości i aktywów, takich jak niezamienne tokeny. Ponadto FIFA ma świadomośc, że za pośrednictwem portfeli obsługujących blockchain idzie szeroko pojęte prawo do przechowywania kapitału. Jako partner techniczny, Algorand będzie pomagał FIFA w dalszym rozwoju strategii wdrożenia zasobów cyfrowych.
W ramach umowy FIFA zapewni spółce aktywa sponsorskie, w tym reklamę, ekspozycję w mediach i możliwości promocyjne.
„To ogłoszenie jest ekscytującym momentem dla FIFA, ponieważ oficjalnie wkraczamy w świat technologii blockchain i zdobywamy możliwości, jakie są stwarzane w różnych aplikacjach. W FIFA musimy stale dążyć do identyfikowania i odkrywania najnowocześniejszych, zrównoważonych i przejrzystych sposobów zwiększania przychodów, aby nadal wspierać globalny rozwój piłki nożnej. Algorand jest wyraźnie patrzącym w przyszłość, innowacyjnym partnerem, który może pomóc nam osiągnąć te cele” – powiedział Romy Gai, dyrektor ds. biznesowych FIFA.

Jak na sprawę zapatruje się Algorand?

Silvio Micali, założyciel Algorand, twierdzi, że partnerstwo przekształci sposób, w jaki wszyscy doświadczamy światowej gry w piłkę nożną. Umowa jest najnowszym dokumentem opartym na najlepszych technologiach. Pamiętajmy, że Algorand jest pierwszym amerykańskim sponsorem, który współpracuje z FIFA od czasu, gdy Johnson & Johnson podpisał w 2011 roku umowę dotyczącą Mistrzostw Świata Mężczyzn w Brazylii 2014 roku.
Coca-Cola, Visa, McDonald’s i Budweiser są wieloletnimi sponsorami FIFA lub Mistrzostw Świata. Jak widać technologia blockchain i sport stale się przenikają o czym świadczy powyższy news, jak i to, że Messi również tworzy własne NFT.