Lionel Messi ambasadorem NFT

Reading time: 5 min

01/06/22

Views: 34

Lionel Messi ambasadorem NFT

Co ciekawe - Messi nie jest jedyną gwiazdą sportu, która przyłącza się do inicjatyw połączenia tej branży z blockchainem.

Lionel Messi dołączył do Socios.com jako globalny ambasador platformy Fan Token, z zamiarem prowadzenia kampanii edukacyjnych i promocyjnych dotyczących nowych zasobów cyfrowych, które mają na celu zjednoczenie fanów ze światem sportu w bardziej aktywny sposób. Argentyńska gwiazda posiada ponad 400 milionów obserwatorów na mediach społecznościowych i ma zamiar zaznajomić ich z zaletami Fan Tokenów. Jego głównym zamiarem jest szerzenie wiedzy o sporcie połączonym z nowymi technologiami. Dlaczego jest to istotne zdarzenie dla świata kryptowalut? Jak NFT kształtują świat sportu?

O tym piszemy poniżej!

źródło: socios.com

Warunki umowy Messiego i inne projekty

Bardzo ważne jest to, przez jaki czas i na jakich warunkach będzie trwała kampania marketingowa NFT. Umowa, która według Socios będzie obowiązywać przez co najmniej trzy lata, obejmuje obecność Messiego w nowej kampanii telewizyjnej Socios.com.

Co ciekawe – Messi nie jest jedyną gwiazdą sportu, która przyłącza się do inicjatyw połączenia tej branży z blockchainem. Od niedawna do świata metaverse i NFT dołączył także David Beckham.
Socios.com powitał Messiego jako globalnego ambasadora poniższym filmem, w którym platforma podkreśla sukces kariery Argentyńczyka oraz jego liczne tytuły i nagrody:

Messi również odniósł się do całej kampanii:

“ Fani zasługują na większe uznanie. Zostanie globalnym ambasadorem platformy, to powód do dumy. Celem projektu jest stworzenie przyszłości umożliwiającej polepszenie interakcji dla fanów na całym świecie” – powiedział Messi.

Dyrektor generalny Socios.com – Alexandre Dreyfus również pozytywnie odnosi się do sytuacji:

„Socios.com chce poprawić wrażenia fanów i pozwolić im być kimś więcej niż tylko fanami. Fani zasługują na większe uznanie i większe zaangażowanie w swoje zespoły. Jestem chętny do rozpoczęcia wspólnej pracy na rzecz przyszłości, w której fani mogą odgrywać znacznie bardziej aktywną rolę w swoich zespołach. W ciągu ostatnich kilku lat przeszliśmy długą drogę, ale jeśli jest jedna rzecz, którą fani wiedzą, to jest to, że z Lionelem Messim w naszym zespole nie ma rzeczy niemożliwych”.

Co oferują tokeny reklamowane przez Messiego?

Zanim przejdziemy dalej, ważne jest, aby pamiętać, czym jest token kibica. “Fan Token”, to cyfrowy zasób stworzony na blockchainie, który daje właścicielowi dostęp do usługi, którą organizacje sportowe zapewniają swoim kibicom za pośrednictwem aplikacji Socios.com. Można powiedzieć, że “Fan Token” jest kluczem dostępu do nowoczesnej wersji tradycyjnego programu kibica, który nie wymaga abonamentu ani odnowienia (płacisz tylko raz) i który po raz pierwszy daje fanom możliwość uczestniczenia w decyzje drużynowe poprzez głosowanie w ankietach i udział w ekskluzywnych doświadczeniach, takich jak to, które odbyło się 25 kwietnia na Estadio Wanda Metropolitano. Podkreślić trzeba, że “Tokeny kibica”, to jedno z narzędzi, z którym wiąże się wiele nadziei na przyszłość sportu. Jest ono na tyle istotne, że “Sports Sponsorship Barometer 2021”, opublikowany przez SPSG Consulting w zeszłym miesiącu, umieścił te zasoby cyfrowe jako drugie najbardziej wpływowe źródło generowania przychodów w branży sportowej w ciągu najbliższych pięciu lat.


Przyszłość NFT w sporcie

Liczba właścicieli tokenów fanów rośnie z roku na rok. Socios.com zbudował globalną społeczność składającą się z 1,5 miliona ludzi, którzy mieszkają w 167 różnych krajach. Są to fani sportu, którzy dzięki “Fan Tokenom” aktywnie uczestniczą w codziennym życiu swoich drużyn, głosują i podejmują decyzje klubowe poprzez ankiety, korzystają z ekskluzywnych promocji i zniżek oraz są uprawnieni do wygrania wielu nagród i upominków.

Dodatkowo ponad 130 organizacji sportowych na całym świecie korzysta już z technologii Socios.com, aby aktywnie łączyć się ze swoimi fanami. Lista obejmuje światowych gigantów piłki nożnej, takich jak:

  • Paris Saint-Germain,
  • Barcelona, ​​
  • Atletico Madryt,
  • Valencia,
  • Juventus,
  • AC Milan,
  • Inter,
  • Arsenal,
  • Napoli,
  • Manchester City,
  • Flamengo,
  • Corinthians i River Plate,

ale także około 50 amerykańskich branż:

  • NBA,
  • NFL,
  • Franczyzy NHL i MLS,
  • kluby e-sportowe,
  • zespoły Formuły 1 i nie tylko

Socios.com planuje w tym roku uruchomić co najmniej 500 ankiet, dzięki którym użytkownicy będą mogli uczestniczyć w decyzjach ich zespołów, takich jak np. projekty strojów, liczba dokonywanych nowych transferów czy rodzaj pieśni, które będą śpiewane na stadionie. Opróćz tego, Socios.com planuje również dostarczyć swoim użytkownikom do 17 000 nagród i wyróżnień. Prezenty będą obejmować różne rzeczy – od oficjalnych podpisanych produktów, po darmowe bilety lub spotkania VIP ze swoimi idolami. Użytkownicy Socios.com będą również korzystać z promocji powiązanych z innymi firmami sponsorującymi ich drużyny i będą mieć dostęp do ekskluzywnych treści, gier, czy innych zabawnych funkcji za pośrednictwem aplikacji Socios.com. Nic dziwnego, że Messi, jako kluczowa postać w świecie sportu idzie z duchem czasu i angażuje się w nowe technologie oparte o blockchain.