
Reading time: 2 min
09/01/23
Mastercard nawiązuje współpracę z Polygon
Mastercard otwiera furtkę dla przyszłych artystów
Program akceleracji artystów Mastercard nauczy pięciu różnych wschodzących artystów, w tym piosenkarzy, muzyków, DJ-ów i producentów, jak korzystać z narzędzi blockchain, aby rozwijać swoją markę i zaangażowanie fanów.
Partnerstwo ma na celu nauczenie wybranych artystów czynności, które pozwolą im obejść pośrednika z ich modelu biznesowego poprzez wybijanie własnej kolekcji NFT (non-fungible tokens) w sieci Polygon. Artyści będą mogli również występować w koncertach opartych na metaverse z wykorzystaniem tej technologii.
Mastercard ma nadzieję, że to partnerstwo pozwoli jego klientom i partnerom zintegrować technologię Web3 z ich istniejącymi biznesami bez konieczności uczenia się, jak ona działa, lub zatrudniania nowych pracowników, którzy mogą im w tym pomóc
Autonomia i wolność wydają się być jednym z największych celów programu, a obie firmy przygotowały do tego zadania jedyny w swoim rodzaju program. Na ten temat Ryan Watts, CEO Polygon Studios, stwierdził:
Web3 ma potencjał, aby wzmocnić pozycję nowego typu artystów, którzy mogą rozwijać fanbase, zarabiać na życie i wprowadzać nowatorskie media do wyrażania siebie i łączenia się na własnych warunkach.
Program nauczania jest zaprojektowany tak, aby dać studentom umiejętności, których potrzebują, aby odnieść sukces w branży, zapewniając im zrozumienie, co jest potrzebne do budowania marki od podstaw.
Związek między Mastercard a muzyką jest długi, ponieważ firma jest oficjalnym sponsorem Grammy od 2005 r.
Znaczenie zdecentralizowanych technologii dla Mastercard jest jasne, ponieważ stara się wzmocnić nowych artystów w ekosystemie, aby samodzielnie osiągnąć sukces. Mastercard CMO Raja Rajamannar stwierdził:
Muzyka jest uniwersalną pasją, inspiruje nas, porusza i łączy; jednak dla początkujących artystów przebicie się w niej może wydawać się niemożliwe. Chcemy to zmienić
Pięciu artystów, którzy będą mogli wziąć udział w tym programie, nie zostało jeszcze wybranych, ale fani wciąż mogą przedstawiać swoje aplikacje do marca 2020 roku. Program ma ruszyć wiosną 2023 roku.