
Reading time: 3 min
05/08/22
Zetly pracuje nad platformą, która na nowo zdefiniuje świat sportowy
Zetly pracuje nad platformą, która na nowo zdefiniuje świat zaangażowania fanów w klubie sportowym.
Innowacja łączy w sobie tworzenie nowych źródeł przychodów dla klubów i federacji poprzez emisję ich wewnętrznej waluty - tokenów klubowych. Produkt tworzy również strategie biznesowe oparte na nowych sposobach angażowania społeczności. Aby zdominować rynek, Zetly stawia na edukację, planując Akademię Zetly, kształcącą kluby, organizacje sportowe i sportowców.
Platforma łączy technologię blockchain ze sztuczną inteligencją, tworząc unikalny ekosystem, w którym kluby mogą stworzyć własny token i zaoferować go jako nagrodę dla swoich fanów. Tokeny mogą być wykorzystywane do zniżek na bilety lub towary, ale także jako sposób, w jaki fani mogą głosować na ważne decyzje dotyczące ich ulubionego klubu lub federacji. Na przykład: wybór oficjalnej maskotki lub decyzja, jaki rodzaj koszulki powinien być noszony podczas meczów.
Zetly chce zrewolucjonizować sposób, w jaki kluby angażują się w kontakt z fanami, stosując to nowe podejście - podejście, które jest bardziej przejrzyste i promuje bardziej aktywny udział obu zaangażowanych stron.
Zetly to platforma, która dostarcza rozwiązanie problemu skomplikowanej komunikacji w klubach i federacjach sportowych.
Stworzyli swój moduł Sport Module, który jest dedykowany dla fanów sportu i klubów. Dzięki tej technologii, kluby i federacje mogą przenieść swoje zaangażowanie fanów na inny poziom, tworząc i emitując własne tokeny użytkowe. Zetly dostrzega problem braku odpowiedniej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w klubie sportowym. Sport HUB oferowany przez Zetly umożliwi uruchomienie aplikacji wyposażonych w system CMS do zarządzania komunikacją ze wszystkimi interesariuszami i kibicami. Sport HUB będzie wyposażony przede wszystkim w launchpad do tworzenia cyfrowych kolekcji NFT, a także będzie w pełni zintegrowany z globalną platformą Zetly. Aby umożliwić cyfrowy handel wśród dóbr wirutalnych, przygotowywany jest dedykowany marketplace dla sportowych przedmiotów kolekcjonerskich.
NFT to kwitnący rynek, a przestrzeń blockchain nie jest wyjątkiem. OpenSea zwiększył swoją siłę roboczą o 1100% w mniej niż 2 lata. Brakuje jednak wysokiej jakości rozwiązań, które zaoferują przyjazną infrastrukturę do obu: tworzenia i sprzedaży tokenów NFT w niszy sportowej. Tutaj z lasu wychodzi Zetlyt NFT Creator.
"Dzięki temu modułowi użytkownicy platformy będą mogli tworzyć i sprzedawać cyfrowe treści NFT z poziomu jednej Platformy" wskazuje Michał Glijer, CEO i współzałożyciel Zetly.
Federacje i kluby coraz częściej dają fanom możliwość zaangażowania się w sport, który kochają, w nowy sposób. Problem polega na tym, że wiele z tych baz fanów nie ma dostępu do narzędzi niezbędnych do pełnego uczestnictwa w tym nowym rodzaju zaangażowania.
Zetly oferuje 12 gier dla graczy i gier wyjazdowych, które dają fanom możliwość poszerzenia swojej wiedzy zarówno wirtualnie, jak i na żywo. Fani mogą również poznać zawodników, którzy byli ważni dla tego klubu. Osoby, które zdecydują się na grę wyjazdową ze swoim klubem, mogą zrobić to samo. Wdrożone rozwiązania gamifikacyjne w celu budowania więzi ze społecznością każdego z klubów.
Rozwiązanie będzie oferowane przez Zetly za darmo jako część większych działań marketingowych mających na celu zaangażowanie społeczności wokół federacji sportowych i klubów.